loading...
سایت کاریابی
کاریاب بازدید : 35 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
نه قرار است فیلمی در باره نداآقاسلطان ساخته شود، نه لیلا اوتادی نقش او رابازی می کند

نه قرار است فیلمی در باره نداآقاسلطان ساخته شود، نه لیلا اوتادی نقش او رابازی می کند

فرهنگ > سینما - انتشار خبر حضور لیلا اوتادی در نقش یکی از کشته‌‌شدگان درگیری‌های پساز انتخابات سال گذشته، واکنش برخی سایت‌ها را به همراه داشته است.

بهگزارش خبرآنلاین، خبر کلید خوردن فیلم سینمایی «پایان‌نامه» به کارگردانیحامد کلاهداری و تهیه‌کنندگی روح‌الله شمقدری برای نخستین بار روی سایتکافه سینما قرار گرفت.

در فاصله کوتاهی از انتشار این خبر واکنش‌ها به موضوع اینفیلم که به تعبیر کارگردان به جنگ نرم می‌پردازد و سیاسی‌ترین فیلم تاریخسینمای ایران است، آغاز شد.

بیش از هر نکته‌ای بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطانواکنش‌برانگیز شده است. لیلا اوتادی که همواره بیش از کارهایش با اخبارمنتشر شده در مورد او مطرح بوده این بار با حملات تند، موهن و خشم آلود ازسوی سایت‌های اپوزیسیون روبرو شد.

هرچند تمام این اخبار از سوی روابط عمومی فیلم «پایان‌نامه»تکذیب شد. در متن خبر تکذیب حضور اوتادی در نقش ندا آقاسلطان آمده است:«در پی درج خبری با عنوان لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان که در سایتکافه سینما منتشر شد روابط عمومی پروژه سینمایی پایان نامه اعلام کرد نقشاوتادی هیچ ربطی به ندا آقاسلطان ندارد و گرچه بستر وقوع داستان فیلم چندماه پس از انتخابات سال گذشته است؛ ولی اصولا این فیلم پلیسی- اجتماعیبوده و به این موضوع نمی پردازد.»

خبرگزاری فارس نیز در واکنش به انتشار این خبر نوشت: «باتوجه به نگرانی جریان فتنه از روشن شدن عوامل اصلی مرگ ندا آقاسلطان، اینجریان از هر تلاشی جهت افشاگری این موضوع هراس داشته و در همین راستا ازروز پنجشنبه 20 آبان با طرح عنوان لیلا اوتادی در نقش ندا آقا سلطان بهعنوان یک خبر شوکه کننده، فضاهای سایبری مختلف مثل سایت بالاترین، فیسبوک، ویکتوریا و ... به جریان‌سازی و خبرسازی علیه این بازیگر اقدامنمودند، این امر به حدی پیش رفت که سایت لیلا اوتادی هک شد و عکس های نداآقا سلطان در آن قرار گرفت.»

در بخش پایانی خبر فارس آمده: «در سایت‌های مختلف نسبت بهاین بازیگر توهین‌های رکیکی نیز صورت پذیرفته که شائبه تسویه حساب‌هایشخصی را نیز به ذهن متبادر می‌کند. در پی تماسی که خبرنگار سینمایی فارسبا مسئولان حوزه سینما داشته است، مشخص شد تاکنون فیلم‌های سینمایی دیگریبا هدف افشای اهداف پشت پرده فتنه سبز و همچنین افشای حقیقت مرگ ندا آقاسلطان از معاونت سینمایی مجوز ساخت گرفته‌اند. طبق آخرین اخبار رسیده دریکی از همین پروژه‌های سینمایی با هانیه توسلی برای بازی در این نقش توافقشده است.
کاریاب بازدید : 33 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
رصدخانه ملی ایران به منظور تکمیل کادر اداری و فنی خود
از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند    
   
• مسئول دفتر طرح در کاشان

۱٫ تسلط کامل به زبان انگلیسی (گفتار و نوشتار)
۲٫ تسلط بر کاربردهای رایج رایانه در امور اداری
۳٫ توانایی برقراری ارتباط مؤثر و پیگیر با سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های مرتبط
۴٫ دانش اداری و آشنایی با روش کار در سازمان‌های دولتی
۵٫ مقیم کاشان

• نقشه کش مکانیک

۱٫ مسلط بر نرم افزارهای AutoCad و SolidWorks
2. حداقل سه سال تجربه در زمینه نقشه‌کشی قطعات صنعتی و یا سازه‌های فولادی
۳٫ دارای سابقه کارگاهی (آشنا با ابزارها، مواد و روش‌های ساخت کارگاهی)
۴٫ توانایی تهیه نقشه‌های اولیه و نهایی قطعات منفرد و مونتاژی
۵٫ دارای دانش کافی برای خرید و بازرسی‌های فنی
۶٫ دارای دانش فنی طبقه‌بندی مدارک و نقشه‌های مهندسی
   
   

   
   
مدارک مورد نیاز    
   
۱) تصویر کارت ملی
۲) تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا گواهی اشتغال به تحصیل
۳) مدرک تأیید وضعیت نظام وظیفه
-لازم است متقاضیان درخواست خود را از طریق پست الکترونیک ino@ipm.ir اعلامکرده و فرم مربوطه را دریافت و پس از تکمیل به همراه سایر مدارک به آدرسزیر ارسال نمایند.

نحوه ارسال مدارک
مدارک مورد نیاز حدکثر تا تاریخ ۷ آذر۱۳۸۹ از طریق پست پیشتاز به آدرس دفتر طرح به نشانی
تهران، ابتدای بزرگراه ارتش، روبروی اراج، باغ لارک، مرکزتحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات، رصدخانه ملی ایران ارسال گردد.
منبع : http://ino.org.ir
کاریاب بازدید : 46 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی جهت اشتغال در نیروگاه اتمی بوشهر دعوت به همکاری می‌نماید.
بهگزارش خبرنگار بازارکار، این شرکت نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میانفارغ‌التحصیلان واجدشرایط و از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه جذب می‌نماید.
رشته‌هایتحصیلی اعلام شده جهت همکاری مکانیک، شیمی، کامپیوتر، برق، فیزیک،فوریت‌های پزشکی و امور اداری (در مقطع کاردانی)، برق، صنایع، کامپیوتر،مکانیک، هسته‌ای،‌ متالوژی مواد، فیزیک، شیمی، امور اداری، مدیریت،روان‌شناسی، امور مالی، بهداشت، مترجمی زبان انگلیسی، روابط‌عمومی  واطلاع‌رسانی و پزشک عمومی یا طب کار می‌باشد.
متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ ۸۹/۸/۲۹ به نشانی www.IRANeep.ir مراجعه نمایند. 
کاریاب بازدید : 41 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)





واحد بین الملل رامسر جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود تعداد
سه نفر با مدرک کارشناسی ارشد طبق جدول زیر نیرو جذب می کند . دارندگان مدارک فوق می توانند جهت ثبت نام به آدرس :
رامسر – خیابان آیت اله طالقانی – نبش شرقی ۲۰ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۹ –  ۰۱۹۲۵۲۲۶۱۰۸ تماس حاصل نمائید .ردیف    مدرک تحصیلی    رشته تحصیلی    شغل مورد نظر    تخصص و توانایی    حداکثر سن    جنسیت    حداقل سابقه    تعداد    محل خدمت
۱    کارشناس ارشد    بافت شناسی    زیست شناسی     
    -    مرد و زن    -    ۱    -رامسر
۲    کارشناس ارشد    سم شناسی    زیست شناسی     
    -    مرد و زن    -    ۱    -رامسر
۳    کارشناس ارشد    کالبد شناسی    زیست شناسی     
    -    مرد و زن    -    ۱    -رامسر
نحوه تماس:
واجدین شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mriu.ir و یا با شماره تلفن‌های ۹-۵۲۲۶۱۰۸-۰۱۹۲ تماس حاصل نمایند.
آخرین مهلت:
۸۹/۸/۲۲

منبع :   http://www.mriu.ir/?CId=145





   

کاریاب بازدید : 46 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جذب نیروی قراردادی در سازمان سما
سازمان سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه ای از جذب تعدادی نیروی واجد شرایط خبر داده است.
به گزارش خبرنگار بازارکار، این سازمان جهت تکمیل کادر اداری، مالی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و خدمات مورد نیاز خود در مدارس، آموزشکده های فنی و حرفه ای، حوزه دبیرخانه های مناطق و معاونت امور سما واحدهای تابعه تعداد محدودی نیروی انسانی زن و مرد را جهت اشتغال به صورت قراردادی تمام وقت دعوت به همکاری می نماید.
حداکثر سن داوطلبان در تاریخ 29/12/89 نباید بیشتر از 35 سال باشد.
جذب نیرو از میان دارندگان مدرک سیکل، دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف متناسب با مشاغل فوق صورت می پذیرد.
ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سما به نشانی  www.sazman-sama.com  و حداکثر تا تاریخ 28/8/89 می باشد.
متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه کامل استخدامی به همراه رشته های مورد نیاز به صفحات 8 و 9 نشریه بازارکار مورخ 15/8/89 مراجعه نمایند.




  

کاریاب بازدید : 47 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
سرمایه‌گذاری شرکت‌های فناور بخش خصوصی در حوزه ساخت و تجهیز مراکز تحقیقاتی و فناوری پارک فناوری پردیس، در تابستان سال جاری، بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال بوده است.
به گزارش خبرنگار فناوری ایسنا اکبر قنبرپور، مدیر امور واحدهای فناور پارک فناوری پردیس با اعلام این مطلب افزود: در فصل تابستان ۸ واحد فناور جدید در پارک فناوری پردیس مستقر شده‌اند که از این تعداد، ۴ واحد فناور در بخش اراضی و ۴ واحد فناور در مرکز فناوری معراج (ساختمان چند مستاجره) مستقر شده‌اند.
قنبرپور در ادامه اظهار داشت: از میان ۷۶ شرکت عضو در بخش اراضی، ۹ شرکت در سه ماهه دوم سال جاری به عضویت پارک درآمده‌اند که طی همین مدت ۱۶ شرکت به صورت کامل در پارک مستقر شده‌اند و انتظار می‌رود ۶۰ شرکتی که در حال ساخت واحدهای تحقیقاتی خود هستند، تا پایان سال آینده به صورت کامل در پارک استقرار یابند.
قنبرپور در ادامه با بیان این که در سه ماهه دوم سال جاری تعداد ۱۱۰ متخصص و فناور به شاغلین در پارک افزوده شده است، اعلام کرد: با اشتغال این افراد در پارک، جمع پرسنل متخصص مستقر در پارک به ۷۳۰ نفر رسیده است.
وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به تحقق حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش بنیان، اشتغال ۵ هزار نیروی متخصص در فاز نخست پارک فناوری پردیس در سال آینده را قطعی دانست و یادآور شد: فاز دوم پارک فناوری پردیس با عنوان «پردیس دانش» در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار با هدف پاسخگویی به تقاضای استقرار شرکت‌های دانش بنیان جدید راه‌اندازی شده است.




   

کاریاب بازدید : 39 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اختلاف نظر وزیر نفت با متولیان منابع انسانی درباره سطح تحصیلات مستخدمین جدید
علیرغم اینکه بارها مسوولان منابع انسانی وزارت نفت وعده استخدام قریب الوقوع چند هزار نیروی جدید را در سال جاری برای وزارت نفت داده اند اما این وعده ها هنوز عملی نشده است. منابع موثق نفت نیوز یکی از دلایل تاخیر در انتشار آگهی استخدام را اختلاف نظر وزیر نفت و متولیان منابع انسانی در خصوص میزان سطح تحصیلات مستخدمان جدید می دانند.
به گزارش نفت نیوز، گفته می شود آقای دکتر میرکاظمی بر اساس تفکر دانش محوری خود معتقدند که نباید سطح تحصیلات استخدامی های جدید کمتر از لیسانس باشد اما در مقابل دست اندرکاران منابع انسانی صنعت نفت معتقدند بسیاری از سمت های موجود آنها دیپلم پذیر هستند و نمی توانند افراد لیسانس را بر روی این سمت ها تثبیت نمایند.
هر چند بدون بررسی کارشناسانه نمی توان درباره دو تفکر یادشده اظهار نظر نمود اما نفت نیوز بمنظور شکستن این بن بست پیشنهاد می کند برای تامین نظر دو طرف، مبنای جذب ها فعلاً از دیپلم به فوق دیپلم ارتقاء یابد تا در مراحل بعدی و بررسی دقیق تر موضوع تصمیم گیری بهتری شود.
البته با توجه به اینکه مسوولیت وزارتخانه با شخص آقای وزیر است و ایشان در مقابل عملکرد خود در برابر مجلس مسوول هستند اولی تر آن است که چنانچه نظر وی حکم دستور اداری داشته باشد بدون فوت وقت عملی شود.
بر پایه این گزارش، برخی شرکت های تولیدی نظیر مناطق نفتخیز جنوب ( بزرگترین شرکت تولید کننده نفت کشور )، با توجه به عوامل مختلف نظیر بازنشستگی نیروهای خود، سالانه به حدود ۹۶۰ نفر نیروی جدید نیاز دارند که متاسفانه طی سنوات گذشته این میزان نیرو تامین نشده و به همین خاطر با توجه به پروژه های جدید مشکلاتی برای این شرکت ایجاد شده است.
در زمان آقای مهندس نوذری، وی موافقت کرده بود که پست های بخش فنی شرکت یادشده و شرکت نفت مناطق مرکزی (بزرگ ترین شرکت تولید کننده گاز کشور) دوبرابر شوند ولی این تصمیم هنوز عملیاتی نشده و بار سنگین کمبود نیرو را در این شرکتها، دیگر کارکنان گمنام و سخت کوش بدوش می کشند که با توجه به فنی بودن نوع کار هر دو شرکت، فشار مضاعفی به آنها وارد می شود. شرکت نفت مناطق مرکزی نیز سالانه به ۵۰۰ نیروی جدید نیازمند است.
در هر حال با عنایت به اینکه آقای دکتر میرکاظمی محبت ویژه ای به نفت نیوز داشته و شخصاً مطالب سایت را ملاحظه می فرمایند، آماده ایم چنانچه دوستان نفتی بویژه در بخش های فنی و منابع انسانی در خصوص موضوع یادشده دیدگاه کارشناسانه ای دارند از این طریق به اطلاع ایشان و سایر دست اندرکاران محترم در منابع انسانی وزارت نفت برسانیم.
کاریاب بازدید : 43 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
رئیس سازمان تربیت بدنی با حضور در ادروی تیم ملی تیراندازی خبرها و قول‌های خوبی به آنها داد.
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، علی سعیدلو صبح امروز با حضور در مجموعه تیراندازی آزادی تهران و سالن آمفی تئاتر این مجموعه ضمن بازدید از اردوی تیم‌های ملی تیراندازی ایران با ملی پوشان و کادر فنی تیم‌ها دیدار و گفت‌وگو ‌کرد.
پس از پایان این جلسه که با بیان مشکلات ورزشکاران همراه بود مصوبات زیر به تصویب رسید:
* نعمتی، مدیر تیم‌های ملی تیراندازی از رئیس سازمان تربیت بدنی خواست تا مشکل سلاح و مهمات ورزشکاران حل شود که سعیدلو با اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به تیم اعزامی خواستار خرید تجهیزات، سلاح و مهمات برای تیم‌های ملی تیراندازی از چین شد.
* رئیس سازمان تربیت بدنی با اختصاص بودجه جداگانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی علاوه بر بودجه مصوب فدراسیون برای خرید اسلحه، تجهیزات و مهمات تیراندازی موافقت کرد.
* عده‌ای از تیراندازان در این جلسه از مشکلات مالی و شغل خود سخن به میان آوردند که سعیدلو قول داد این مشکل نیز به زودی حل شود.
وی تصریح کرد: در حال تدوین مصوبه‌ای هستیم تا از سال آینده ۵ هزار نفر از اعضای تیم‌های ملی را در نهادها و ارگان‌های دولتی استخدام کنیم. نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و بسیاری از سازمان‌های دیگر نیاز به مربی برای ترویج ورزش دارند که با انعقاد قرارداد می‌توان از این راه برای اشتغال ورزشکاران استفاده کرد تا این موضوع را ضابطه‌مند کنیم.
* سعیدلو از ۲۷ نوع سرویس و خدمت جدید در ورزش از قبیل بیمه ورزشکاران خبر داد و گفت: هر کس طلا بگیرد و متاهل هم باشد بلافاصله پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی مسکن خود را تحویل می‌گیرد. البته بنا داریم در آینده به مدال‌های نقره و برنز هم مسکن دهیم.
* طرح حمایت جامع از قهرمانان برای رفع دغدغه تحصیلی ورزشکاران، ازدواج، اشتغال و سربازی آنها تدوین شده که به زودی ابلاغ می‌شود.
* سعیدلو در پاسخ به صحبت‌های رئیس فدراسیون تیراندازی و اینکه قرار بود حق گمرکی ما صفر شود، قول حل این مشکل را داد و گفت: صحبت‌های لازم را در این زمینه با وزیر صنایع انجام دادیم. شما هم این موضوع را به صورت کتبی پیشنهاد دهید تا تضمین شده آن را حل کنیم.
* معاون رئیس جمهوری در مورد ادامه تحصیل ورزشکاران عنوان کرد: با وزیر علوم توفقات اولیه برای ادامه تحصیل ورزشکاران انجام شده است. فدراسیون تیراندازی هم می‌تواند با ارتباط بهتر و بیشتر با نیروهای مسلح و دانشگاه‌ها به خصوص دانشکده‌های فنی به این امر کمک کند.
* دو تن از مربیان خارجی تیم‌های ملی مشکلات خود را با رئیس سازمان تربیت بدنی به صورت انگلیسی مطرح کردند که سعیدلو سوالات آنها را پاسخ گفت و قول حل مشکلاتشان را داد.
* مرضیه اکبرآبادی، معاون سازمان تربیت بدنی و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی که در این جلسه حاضر بود از حضور سعیدلو تشکر کرد.
در پایان علی سعیدلو قول داد به هر کدام از اعضای تیم ملی تیراندازی ۵ میلیون تومان برای حضور در گوانگجو پرداخت شود.
* در هنگام خروج معاون رئیس جمهوری، بهداد سلیمی و کیا رستمی به همراه یکی دیگر از اعضای تیم ملی وزنه‌برداری که در اردوی آمادگی گوانگجو در مجموعه ورزشی آزادی حضور دارند، در جلوی در خروجی سالن تیراندازی با وی به صورت خصوصی دیدار و گفت‌وگو کردند.
تیم‌ ملی تفنگ متشکل از (۴ زن و ۶ مرد)، تپانچه (۴ مرد و ۳زن) و اهداف پروازی (۳ مرد و ۴ زن) ساعت ۲۱:۳۰ امشب با ۱۰ همراه برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو، تهران را به مقصد چین ترک می‌کند.
رقابت تیراندازان اهداف ثابت در گوانگجو از ۲۱ ماه جاری آغاز می‌شود و اهداف پروازی‌ها نیز در تاریخ ۲۶ آبان ماه مسابقات خود را آغاز خواهند کرد.
کاریاب بازدید : 47 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
واحد بین الملل رامسر جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود تعداد
سه نفر با مدرک کارشناسی ارشد طبق جدول زیر نیرو جذب می کند . دارندگان مدارک فوق می توانند جهت ثبت نام به آدرس :
رامسر – خیابان آیت اله طالقانی – نبش شرقی ۲۰ مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۹ –  ۰۱۹۲۵۲۲۶۱۰۸ تماس حاصل نمائید .ردیف    مدرک تحصیلی    رشته تحصیلی    شغل مورد نظر    تخصص و توانایی    حداکثر سن    جنسیت    حداقل سابقه    تعداد    محل خدمت
۱    کارشناس ارشد    بافت شناسی    زیست شناسی    
    -    مرد و زن    -    ۱    -رامسر
۲    کارشناس ارشد    سم شناسی    زیست شناسی    
    -    مرد و زن    -    ۱    -رامسر
۳    کارشناس ارشد    کالبد شناسی    زیست شناسی    
    -    مرد و زن    -    ۱    -رامسر
نحوه تماس:
واجدین شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mriu.ir و یا با شماره تلفن‌های ۹-۵۲۲۶۱۰۸-۰۱۹۲ تماس حاصل نمایند.
آخرین مهلت:
۸۹/۸/۲۲





   

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما فقط به موضوع کار و کاریابی بپردازیم یا مطالب متنوع ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,794
  • بازدید کلی : 34,344