loading...
سایت کاریابی
کاریاب بازدید : 41 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت‌نام برای صدور آرم‌های طرح ترافیک سالانه از آذر امسال آغاز می‌شود…

غلامحسین زمان آبادی در گفت‌وگو با فارس افزود: برای سال آینده ۱۰۲ هزار و ۲۰۰ آرم طرح ترافیک صادر می‌شود و که ۱۰ درصد آن به صورت روزانه و هفتگی خواهد بود.


وی با بیان اینکه ۲۵ درصد آرم‌ها برای افراد حمایتی بیماران، جانبازان و غیره است، گفت: همچنین ۲۵ درصد برای افراد عادی(غیر سهمیه‌ای) و ۵۰ درصد سهمیه حمل و نقل عمومی ارگان‌ها و نهادهاست.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت آرم‌های طرح ترافیک چقدر است، گفت: هنوز قیمت‌ها مشخص نیست و باید شورای عالی ترافیک قیمت‌گذاری کند.

به گفته زمان‌آبادی، آرم‌های طرح ترافیک فعلی تا ۱۵ فروردین سال ۹۰ اعتبار دارد.




   
کاریاب بازدید : 56 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
یک شرکت تولیدی نیاز به تخصص های زیر دارد:


۱ – دکتر دامپزشک یک نفر ۲ – کارشناس شیمی یک نفر ۳ – فوق دیپلم فنی مرد با حداقل ۳ سال سابقه کار

لطفاً رزومه کاری خود را به یکی از آدرس های ذیل ارسال نمایید.

شماره فکس : ۶۶۵۲۶۶۴ – ۰۵۱۱
کاریاب بازدید : 41 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
به استناد مجوز شماره ۸۸/۳۲۰۵۰ مورخ ۱۳۸۸/۸/۲۵ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه اتکایی ایرانیان در شرف تاسیس به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی افراد واجد شرایط را در تهران به همکاری دعوت می نماید .

مشاغل مورد نیاز
• کارشناس بیمه اتکایی
• کارشناس بیمه یا مدیریت ریسک
• کارشناس حسابداری بیمه و بیمه اتکایی
• کارشناس سرمایه گذاری
• کارشناس فناوری اطلاعات

شرایط اختصاصی
• داشتن حداقل پنج سال تجربه کاری مفید در شغل مرتبط
• داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی و کار با سیستم های رایانه ای
• دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط با شغل مورد تقاضا
تبصره : متقاضیانی که از حداقل ده سال تجربه کاری مفید در شغل مورد نظر و حداقل مدرک کارشناسی برخوردارند از شرط داشتن مدرک تحصیلی مرتبط معاف خواهند بود .

شرایط عمومی
• داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم برای آقایان
• برخورداری از سلامت کامل جسم و روان طبق تشخیص پزشک معتبر شرکت
• عدم ممنوعیت استخدام طبق قوانین و مقررات جاری کشور
• داشتن حداکثر ۳۰ سال سن که مدت خدمت وظیفه و یا سوابق تجربی قابل قبول حداکثر تا ده سال به آن افزوده می شود ( برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۲ سال و دکتری ۴ سال به حداکثر سن اضافه می شود ).
متقاضیان واجد شرایط در صورت تمایل باید خلاصه ای از اطلاعات فردی و سوابق شغلی و تحصیلی خود را با قید معدل کل و میزان تسلط به زبان خارجی و کار با سیستم های رایانه ای، به دو زبان فارسی و انگلیسی تنظیم و به نشانی الکترونیکی info@iranianre.com ارسال نمایند .
الف ) شایان ذکر است به دلیل ماهیت تخصصی فعالیت بیمه های اتکایی و فشرده بودن نمودار سازمانی فرصت های شغلی این شرکت محدود است .
ب ) از متقاضیان حسب تشخیص و اولویت و نیاز شرکت، برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد امد و ضرورتی به پیگیری حضوری یا تلفنی نخواهد بود .
توجه : ارائه تقاضا و ارسال مدارک هیچ گونه تعهد استخدامی برای این شرکت ایجاد نخواهد کرد .
کاریاب بازدید : 47 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
جزئیات استخدام ممتازان دانشگاهی و افراد عادی در وزارت نفت

معاون وزیر نفت با تشریح جزئیات استخدام افراد عادی و ممتازان دانشگاهی در وزارت نفت، گفت: تا پایان سال جاری در مجموع یکهزار نفر جذب صنعت نفت خواهند شد.

علیرضا میرمحمد صادقی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت استخدام در وزارت نفت در سالجاری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون استخدام ممتازان دانشگاهی در وزارت نفت آغاز شده است.

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت با تاکید بر اینکه ممتازان دانشگاهی که علاقه مند به فعالیت در صنعت نفت بوده باید به پایگاه خبری به نشانی WWW.PMHR.IR مراجعه کنند، تصریح کرد: علاقه مندان در این سایت باید مشخصات خود را وارد کنند.

وی در خصوص شرایط ممتازان دانشگاهی برای استخدام در وزارت نفت، توضیح داد: برای ممتازان دانشگاهی در رشته های فنی معدل 17 و رشته های غیر فنی معدل 18 مد نظر است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون حدود یکصد ممتاز دانشگاهی به این روش در وزارت نفت استخدام شده اند، بیان کرد: در حال حاضر جذب ممتازان دانشگاهی نسبت به سایر افراد در صنعت نفت در اولویت قرار دارد.

میرمحمد صادقی همچنین در خصوص استخدام افراد عادی در وزارت نفت، توضیح داد: هم اکنون مراحل اداری و قانونی یک تصویب نامه در سطح وزارتخانه در حال انجام بوده که با نهایی شدن وضعیت آن امکان استخدام افراد عادی در صنعت نفت فراهم می شود.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه در حال حاضر نمی توان زمان بندی مشخصی را برای اعلام فراخوان برگزاری آزمون ورودی اعلام کرد، یاداور شد: اما قطعا تا پایان سال جاری برای استخدام افراد عادی فراخوانی در رسانه ها منتشر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پس از اعلام فراخوان باید افراد داوطلب در آزمون سراسری حضور یابند، تبیین کرد: آن دسته از علاقه مندانی که در آزمون نمره بالاتر از 60 درصد اخذ کنند برای مصاحبه حضوری به وزارت نفت دعوت خواهند شد.
 
میرمحمد صادقی با بیان اینکه در مجموع پیش بینی می کنیم در سالجاری امکان استخدام یکهزار نفر ممتاز دانشگاهی و افراد عادی در وزارت نفت فراهم شود، اظهار داشت: استخدام ممتازان دانشگاهی در اولویت است و پس از تکمیل استخدام آنها، نسبت به استخدام افراد عادی اقدام می کنیم.

معاون منابع انسانی وزیر نفت پیشتر با اشاره به اینکه هم اکنون نزدیک به 212 هزار نفر نیرو در صنعت نفت ایران مشغول به کار هستند به مهر گفته بود: از این تعداد 91 هزار و 451 نفر نیروهای رسمی و بیش از 120 هزار نفر نیروی پیمانکاری در صنعت نفت ایران فعال هستند.





   
کاریاب بازدید : 40 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت امور فرهنگی ، فرهنگ وربان های باستانی ایران ، فرهنگ وارتباطات ، برنامه ریزی امور فرهنگی ، جامعه شناسی ، علوم اجتماعی ، تحقیقات درارتباطات اجتماعی ، برنامه ریزی علوم اجتماعی ، پژوهشگری علوم اجتماعی و الهیات و معارف اسلامی را به عنوان کارشناس امورفرهنگی و دارندگان مدرک کارشناسی و کارشنای ارشد کارگردانی ، تئاتر ، ادبیات نمایشی و بازیکری را به عنوان کارشناس هنری (امورسینمایی ) و دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دررشته های ادبیات نمایشی ، گرافیک ، تئاتر ، هنر ، هنرهای تجسمی و فیلمنامه نویسی را به عنوان کارشناس هنری استخدام می کند .

نحوه تماس:
داوطلبان جهت اطلاع ازمتن آگهی به صفحه ۷ نشریه بازارکار شماره ۵۶۷ مورخ ۸ آبان ۸۹ مراجعه نمایند .ضمنا آخرین مهلت ثبت نام اول آذر ۸۹ است .
آخرین مهلت: ۸۹/۹/۱

جزئیات آگهی متعاقباً اعلام می شود
 
کاریاب بازدید : 40 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۰ از امروز شروع شد
مهلت ثبت نام : مهلت ثبت نام تا پایان روز شانزدهم آبان  ماه ۱۳۸۹ می باشد
زمان توزیع کارت : جدول دریافت کارت متعاقبا از طریق سایت اعلام می شود
زمان برگزاری آزمون : زمان برگزاری آزمون بیست و هفتم و بیست و هشتم و بیست ونهم بهمن ماه سال ۸۹می باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نمایید

دانلود دفترچه راهنمای شماره ۱ آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۰
کاریاب بازدید : 45 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
معاون سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات نحوه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۰ گفت: …

ثبت نام کلیه متقاضیان شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی از طریق اینترنت و از روز یکشنبه ۹ آبان ماه آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه پایان می‌پذیرد. ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ارشد ‌سال ۱۳۹۰ به دو روش امکانپذیر است، گفت: در روش اول متقاضی ثبت نام باید با مراجعه به سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org دفترچه راهنمای ثبت‌نام را به همراه اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام دریافت کند.
معاون سازمان سنجش افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۱۰۵هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به روش دوم ثبت نام در آزمون گفت: در این روش داوطلب با مراجعه به باجه‌های پستی نسبت به خرید کارت اعتباری دارای رمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی، به مبلغ ۱۰۵ هزار ریال و دریافت یک جلد دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون که برای توزیع آن ۷ هزار ریال توسط پست از داوطلب دریافت می‌ شود، اقدام کنند.خدایی گفت: داوطلبان لازم است پس‌ از مطالعه‌ دقیق‌ دفترچه‌ راهنما چنانچه‌ واجد شرایط شرکت‌ درآزمون‌ باشند مدارک لازم را تهیه و نسبت به تکمیل پیش‌نویس تقاضانامه اقدام کنند.وی اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۰ تنها از طریق ثبت‌نام الکترونیکی (اینترنتی) انجام می شود لذا داوطلبان باید برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

معاون سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی علاقه‌مند به‌ انتخاب‌ یکی‌ از ۶۷ کدرشته‌ امتحانی‌ دیگر به‌ عنوان‌ رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در مربع بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند.

وی افزود: این دسته از داوطلبان ‌باید برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر دارای رمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی، به مبلغ ۱۰۵ هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند. لازم به ذکر است در صورت خرید کارت اعتباری برای آزمون دوم (شناور)، ۷ هزار ریال دیگر نیز بابت هزینه‌ توزیع، توسط پست دریافت خواهد شد.
خدایی گفت: داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی اصلی و شناور هستند و علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۳۴ هزار ریال دیگر نیز از طریق روش اول و یا دوم، برای اعلام علاقمندی اقدام کنند.وی اضافه کرد: هزینه توزیع کارت اعتباری علاقمندی نیز مبلغ ۳ هزار ریال است که توسط پست دریافت خواهد شد.
کاریاب بازدید : 32 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
کاریابی دانشمند با مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی
از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

2 – مهندس عمران نقشه برداری – حداقل ۱ سال سابقه کار – آقا


5 – حسابداری خانم و آقا – حداقل ۲ الی ۳ سال سابقه کار – آشنا به همکاران سیستم
۱ – کارشناس بازرگانی خارجی – خانم و آقا – حداقل ۲ سال سابقه کار در زمینه LC ۳ – کارشناس صنایع غذایی – مسول تغذیه حداقل ۵ سال سابقه کار – سن ۳۵ الی ۴۰ سال – آقا ۴ – مهندس مکانیک / صنایع ماشین آلات صنعتی – حداقل ۷ سال سابقه کار در زمینه ماشین آلات صنعتی – CM ۶ – مهندس کامپیوتر – IT  – حداقل ۴ سال سابقه کار شبکه

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کاریابی دانشمند به آدری:
تهران – پایین تر از میدان ولیعصر – کوچه ولدی – پلاک ۷۳ – طبقه دوم – واحد ۴ مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۹۴۱۹۳۲ و ۸۸۹۳۵۷۳۸ تماس حاصل فرمایند.
کاریاب بازدید : 45 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
یک شرکت تولیدی مهندسی ، نقشه کش صنعتی با مشخصات ذیل نیاز دارد:
فوق دیپلم، لیسانس مکانیک
دارای ۲ سال سابقه کار مرتبط
مسلط به نرم افزار MDT
محل کار ، کارخانه واقع در کمالشهر کرج می باشد.
افراد واجد شرایط مشخصات و سوابق کاری خود را به آدرس پست الکترونیکی ذیل ارسال نمایند.

cvjob88@yahoo.com
کاریاب بازدید : 556 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شرکت مهندسی بازرگانی جهت تولید ماشین های آتش نشانی و نجات، نیاز به تخصص های زیر با آشنایی به زبان انگلیسی دارد:
- مهندس مکانیک در زمینه طراحی                                                                      ۵ نفر
- تکنسین ابزار دقیق جهت سیم کشی داخل ماشین و رفع نواقص مربوطه                     ۵ نفر
- تکنسین مکانیک با سابقه در زمینه تعمیرات و نگهداری پمپ                                    ۵ نفر
- مهندس الکترونیک جهت مهندسی فروش بخش اعلان حریق، مسلط به زبان انگلیسی  ۵ نفر

لطفاً رزومه کاری خود را به فکس ۸۸۵۲۷۸۴۱ – ۰۲۱ یا
info@narfoamkar.com  ارسال نمایید

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما فقط به موضوع کار و کاریابی بپردازیم یا مطالب متنوع ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 1,825
  • بازدید کلی : 34,375