loading...
سایت کاریابی
کاریاب بازدید : 41 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

وی که اولین حضورش را در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر،در سالن همایشات برج میلاد تجربه می کرد، از اقدام جشنواره امسال راضیبود. همچنین قلی خانی، با ایفای نقش کوتاه در فیلم «خاطره» به کارگردانینادر طریقت، در این جشنواره حضور داشت. در ادامه گفت و گوی کوتاه اماخواندنی سینمافا را با این هنرمند بخوانید.

درباره پذیرفتن نقش خودتان در فیلم «خاطره» نادر طریقت بگویید؟

نقش یک معلم ساده ای داشتم که بسیار ساده بود و پیچ وخمی نداشت و دلیل من برای پذیرفتن این نقش، سوِژه بسیار جذاب کار بود ووقتی که سناریو را خواندم از آن خوشم آمد و با آن ارتباط برقرار کردم. چونتا به حال فیلم درباره کودک آزاری کم ساخته شده و من کمتر دیده بودم،احساس کردم کار موفقی است و بین این همه سوژه های طنز و تکراری، سوژهجدیدی بود و برای مخاطب طرح و پیامی در انتها داشت که موجب شد آن را قبولکنم.با این که اولین کار بلند آقای طریقت بود بسیار خوب و خوش ساخت است وبازی ها هم خوب شده و بازی خانم مهناز افشار بهتر. نکته قابل توجه و نقطهقوت این فیلم، همان متوجه نشدن و لو نرفتن پایان قصه ی خاطره است که درنهایت شوکی را به تماشاگر وارد می کند که باعث پذیرفتن این نقش شد.

تا به حال کار کودک داشته اید؟

من دو سه تا کار کودک انجام دادم و یک فیلم کوتاهی کهخودم ساختم که سوژه ای از کودک دارد و در جشنواره کودک همدان هم شرکتداشته و دیگر در فیلم های «یک الف ناقابل» و فیلم «جوجه اردک من» بازیداشتم.

در برنامه تلویزیونی «یک فیلم یک تجربه» شبکه ۴ سیما،کارگردان مریم مقدس(ع) گفت خانم قلی خانی، برای ایفای نقش در این فیلم دوماه در خانه بود و برای خرید های ساده هم بیرون نمی رفت، آیا صحت داشت؟

اونو ولش کن!!! (خنده)

(همین لحظه علی روئین تن (کارگردان زم هریر) هم که در سالن حضور دارد، می خندد و چیزهایی را می گوید!!)

جشنواره فیلم فجر امسال را از نظر کیفی چگونه می بینید؟

در همین سالن مطبوعات برج میلاد، سه بار فیلم قطع شد وانگار مشکلش هنوز از لابراتوار حل نشده بود. فکر می کنم اصراری نیست که یکفیلم برای شرکت در جشنواره این طور برسد و از نظر من این توهین به مخاطبیاست که در سالن نشسته و مردم بارها از سالن بیرون رفتند و فیلم را ما تاآخر نتوانستیم ببینیم و اعلام کردند که فیلم به خاطر مشکلی که درلابراتوار داشته ، قابل پخش نیست. فکر می کنم این طوری با این عجله همعوامل فیلم ناراحت می شوند و هم کارگردان و بازیگران. به هر حال اگر قراراست فیلمی به جشنواره برسد بهتر آن است که شسته رفته باشد و فیلم با همهاصولش بدون عجله برسد.

و برگزاری جشنواره امسال در سالن میلاد چطور؟

فکر می کنم این سالن، برای اینکه هنرمندان و اعضای خانهسینما بیشتر می آیند و در ارتباط با مطبوعات هستند خیلی خوب است و اقدامجشنواره امسال را از این نظر پسندیدم. امسال یک مقدار حرفه ای تر از سالهای گذشته برگزار شده است.

همانطور که می دانید، امسال خیلی از فیلم ها رفع توقیفشده و در جشنواره حضور دارند، فکر می کنید کدام فیلم ها در جشنواره شانسبیشتری برای کسب سیمرغ دارند؟

آن طور که شنیدم و خواندم امسال فیلم هایی که جزو فیلمهای اول و دوم کارگردانان هست، فیلم های بهتری برای جایزه گرفتن از نظرکارگردانی و فیلم نامه و بازیگری هستند.

چقدر به سلیقه ای بودن انتخاب فیلم ها در بخش های گوناگون توسط داوران جشنواره، اعتقاد دارید؟

به هر حال همیشه داوری برای کار هنر مقداری با سلیقهآمیخته می شود. به خاطر اینکه ناخداگاه من از یک فیلم خوشم می آید و شمااز فیلم دیگری! بنابراین حتی اگر بگوییم ما سلیقه های خود را هم کنار میگذاریم نمی شود آن را انکار کرد, زیرا سلیقه ما نقش بسزایی دارد ولیامیدوارم امسال خیلی این سلیقه ها نقشی در انتخاب ها نداشته باشند.

شبنم قلی خانی

عکس های زیبا و جدید از شبنم قلی خانی

تصاویر زیبا از شبنم قلی خانی

شنیدم شبنم قلی خانی به خاطر فیلم سازی کم کار تر شده و خیلی از نقش ها را نپذیرفته، چرا؟

وقتی وارد کارگردانی می شوی هرچند هم که کار کوتاهباشد، یک مقداری به قول معروف خودش بیشتر از کارگردانی می فهمی و فیلمنامه های خوب و بد را از هم تشخیص می دهی و نا خداگاه این باعث می شود کهسخت گیر تر شوم. البته خیلی وقت ها که کار ها را رد می کنم به خاطر اینکهدلم نمی خواهد نقش تکراری بازی کنم و بعد از سریال “پنجیمن خورشید “در طولهفته ها، فیلمنامه های زیادی به من پیشنهاد شد و من احساس نکردم که قراراست من را یک پله یا قدم بالاتر ببرد و همین باعث شد که نقش ها را قبولنکنم .

(بعد از اکران فیلم زم هریر نظر او را در خصوص زم هریر می پرسم ):

و در آخر اینکه، فیلم «زم هریر» را چطور دیدید؟

من به غیر از سکانس های جبهه و جنگ از فیلم راضی بودم.

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما فقط به موضوع کار و کاریابی بپردازیم یا مطالب متنوع ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 2,248
  • بازدید کلی : 34,798