loading...
سایت کاریابی
کاریاب بازدید : 33 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دیروز با یک دسته گل اومده بود به دیدنم با یک نگاه مهربون همون نگاهی کهسالها آرزوشو داشتم و از من دریغ میکرد، گریه کردو گفت دلش برام تنگ شدهولی من فقط نگاهش کردم، وقتی رفت سنگ قبرم از اشکش خیس شده بود
________


خیلیسخته توی پاییز با غریبی آشناشی اما وقتی بهار شد یه جوری ازش جداشی، خیلیسخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تورو ببینه

______________

توصمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه ی آینه ها نسبت داشت / توهمان ساه سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت، صدف آینه کاشت

__________________


آه میکشم تو را با تمام انتظار / پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار / میرسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز / آفتاب من بتاب، مهربان من بتاب


______________  ____________


هر شب ز غم تو من خواب ندارم / فکر دل من کن که دگر تاب ندارم / پس گریه نمودم، ز فدای غم عشقت / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم


_________________________



نوشتم حرف دل تا تو بخوانی / که چون دورم ز تو، دردم بدانی / به غیر از تو کسی را من ندارم، تو را تا بی نهایت دوست دارم

___________



کاش وقتی آسمان بارانی است، چشم را با اشک باران تر کنیم / کاش وقتی که تنها میشویم، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم


______________  ____________
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما فقط به موضوع کار و کاریابی بپردازیم یا مطالب متنوع ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 443
  • بازدید سال : 2,166
  • بازدید کلی : 34,716