loading...
سایت کاریابی
کاریاب بازدید : 51 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بخش تکنولوژی اطلاعات، واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
از افراد زیر دعوت به همکاری می نماید …

افراد واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به آدرس پست الکترونیکی Hr@hacoupian.net ارسال کرده و یا از طریق شماره ۸۸۸۲۰۲۶۴ – ۲۱ با ذکر کد شغل مورد نظر به دفتر مرکزی سازمان فکس نمایند.

نحوه ارسال مدارک:
متقاضیان لازم است رزومه کاری خود را در قالب فایل Word با مشخصه نام و نام خانوادگی متقاضی به آدرس
Hr@hacoupian.net ارسال نمایند. همچنین موضوع نامه ارسالی باید عبارت ۱-۲ برای بخش برنامه نویسی، ۲-۲ برای پشتیبانی کاربران و ۳-۲ برای سخت افزار باشد. در غیر اینصورت رزومه متقاضیان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
۲-۱ برنامه نویس

. برنامه نویس مجرب #C و ASP .NET
. تسلط کامل به ۳٫۰ .Net Framework
. آشنایی کامل با Win forms و WPF
. مسلط به SQL Server 2008
. مسلط به برنامه نویسی شیء گرا و طراحی سیستم با UML
2-2 پشتیبان کاربری
کاریاب بازدید : 34 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

درصد از واحدهای درسی دوره های کاردانی و کارشناسی بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی آموزش عالی به صورت مجازی ارائه خواهد شد…

طبق مصوبه جلسه ۶۴۸ شورای برنامه ریزی آموزش عالی، حداکثر ۱۰ درصد از واحدهای درسی دوره های کاردانی و کارشناسی با اولویت دروس پایه و عمومی به جز دروس مجموعه معارف اسلامی و فارسی عمومی به صورت مجازی ارائه می شود.
کاریاب بازدید : 50 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود مجموعه ۳۱ والپیپر موبایل جدید و بسیار زیبا برای بکگراند گوشی تهیه کردیم، این عکس ها از کیفیت بالایی برخوردارند که در سایز ۲۴۰×۳۲۰ در یک فایل زیپ شده با فرمت jpg میتوانید از سایت بزرگ اس ام اس کده دریافت نمائید.

کاریاب بازدید : 72 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک از آمادگی این واحد برای جذب و استخدام اعضای هیات علمی پیمانی تمام‌وقت و نیمه‌وقت خبر داد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان، جعفر ملک محمدی در این زمینه اظهارکرد: دانشگاه جهت تکمیل کادر هیات علمی خود از تمامی نخبگان و افراد متخصص و متعهد که دارای مدارک کارشناسی ارشد، دکترا و یا دانشجوی دکترا هستند، جهت تدریس و استخدام دعوت به همکاری می‌کند.
وی با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی با هدف افزایش کیفیت آموزش و نزدیک شدن به استانداردهای آموزش عالی انجام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت آگاهی از رشته‌هایی که ظرفیت جذب دارند و همچنین شرایط عمومی و اختصاصی استخدام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اندیمشک به سایت http://www.iauandimeshk.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۰۶۴۲۴۲۲۹۱۳۸ کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک تماس بگیرند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک گفت: این واحد امکانات و تسهیلات رفاهی از جمله مهمانسرا، وام خرید خودرو، وام خرید مسکن و… را جهت رفاه حال متقاضیان فراهم می‌کند.
ملک محمدی یادآور شد: جهت تکمیل کادر هیات علمی و تاسیس رشته‌های جدید، بیش از یکصد نفر را در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و بورسیه دکترا جذب می‌کنیم.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های تاسیس خود از ابتدا تاکنون نقش موثری در جذب نخبگان و افراد دارای مدارک علمی با درجه تحصیلات تکمیلی داشته است و عملا از خروج بسیاری از افراد توانمند جلوگیری و فرصت اشتغال و ادامه فعالیت‌های علمی را در کشور برای همگان فراهم کرده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک افزود: این واحد با توجه به موقعیت استراتژیک ارتباطی، شاهراه اصلی سه استان مهم کشور(خوزستان ـ لرستان ـ ایلام) به شمار می‌رود و با وجود تمامی امکانات ریلی، هوایی و زمینی که فراهم شده در این شهرستان، تردد دانشجویان و اساتید غیربومی در این شهر بسیار آسان است
کاریاب بازدید : 153 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شرکت امینسان با زمینه فعالیت آزمایشگاهی نیاز به تخصص های زیر دارد
با حداقل ۲ سال سابقه کارمرتبط در مدیریت یا فروش شرکتهای تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی( ترجیحا فروش کیت های هورمونی)

استانهای دیگر هر استان حداقل ۳ نفر( ترجیحا تمام وقت )

۱-مدیر فروش حرفه ای جهت بخش فروش کیت های تشخیص هورمونی آزمایشگاهی ۲-بازاریاب حرفه ای برای استان تهران ۷ نفر( ترجیحا تمام وقت ) ۳-بازاریاب حرفه ای جهت ۴-کارشناس بخش تولید جهت کارخانه پادتن گستر ایثارتولید کننده کیت های آزمایشگاهی فقط ساکنین استان تهران یا استان مرکزی (ساکنین شهرستان زرندیه و مامونیه در اولویت میباشند ) بصورت تمام وقت کارشناسی یا کارشناسی ارشد ترجیحا دارای سابقه کار آزمایشگاهی در بخش هورمون و ایمونولوژی و کشت سلولی ۵-تمامی افراد فوق الذکر حداقل بایستی دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی و ارشد ترجیحا علوم آزمایشگاهی یا رشته های گروه زیست شناسی( سلولی مولکولی –ژنتیک –ایمونولوژی- میکروبیولوژی) و پیراپزشکی و مهندسی پزشکی را به همکاری دعوت مینماید. افراد دارای سابقه کار بازاریابی و فروش در شرکتهای تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی مدارک مورد نیاز:
نحوه تماس:
نحوه تماس:
تماس از طریق تلفن :۶۶۹۲۴۰۸۶ و ۰۹۱۲۳۳۰۹۳۵۷ خانم امینی برای مدیر فروش و بازاریابی فقط ساعت ۵/۸صبح الی ۶ عصر و یا ارسال رزومه به آدرس : t_aminsanco@yahoo.com
و ارسال رزومه برای بخش تولید به ایمیل فوق یا فاکس به شماره ۰۲۵۶۵۲۵۳۳۶۸
آخرین مهلت:

منبع : بازار کار ۸۹/۸/۲۰
کاریاب بازدید : 63 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
انتشار فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی

معاونتآموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فراخوان پنجمین دوره جذب واستخدام عضو هیئت علمی پیمانی را در رشته‌های علوم پایه و بالینیدانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی منتشر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت بهداشت؛ علاوه بر شرایط عمومی مندرج در فراخوان، برخی ازشرایط اختصاصی به این شرح است: دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق‌تخصصی یاگواهی فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دکترای علوم پایه پزشکی(Ph.D)، دارا بودن حداکثر 35 سال سن برای داوطلبان استخدام پیمانی و رسمیکه مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند و 45 سال سن برای دارندگان مدارک دکتریو دانشنامه تخصصی و فوق‌تخصصی.
مهلت ثبت نام در پنجمین دوره جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی تا 5 آبان اعلام شده است.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به نشانی
http://dme.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما فقط به موضوع کار و کاریابی بپردازیم یا مطالب متنوع ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 2,063
  • بازدید کلی : 34,613