loading...
سایت کاریابی
کاریاب بازدید : 50 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک از آمادگی این واحد برای جذب و استخدام اعضای هیات علمی پیمانی تمام‌وقت و نیمه‌وقت خبر داد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان، جعفر ملک محمدی در این زمینه اظهارکرد: دانشگاه جهت تکمیل کادر هیات علمی خود از تمامی نخبگان و افراد متخصص و متعهد که دارای مدارک کارشناسی ارشد، دکترا و یا دانشجوی دکترا هستند، جهت تدریس و استخدام دعوت به همکاری می‌کند.
وی با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی با هدف افزایش کیفیت آموزش و نزدیک شدن به استانداردهای آموزش عالی انجام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت آگاهی از رشته‌هایی که ظرفیت جذب دارند و همچنین شرایط عمومی و اختصاصی استخدام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اندیمشک به سایت http://www.iauandimeshk.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۰۶۴۲۴۲۲۹۱۳۸ کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک تماس بگیرند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک گفت: این واحد امکانات و تسهیلات رفاهی از جمله مهمانسرا، وام خرید خودرو، وام خرید مسکن و… را جهت رفاه حال متقاضیان فراهم می‌کند.
ملک محمدی یادآور شد: جهت تکمیل کادر هیات علمی و تاسیس رشته‌های جدید، بیش از یکصد نفر را در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و بورسیه دکترا جذب می‌کنیم.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های تاسیس خود از ابتدا تاکنون نقش موثری در جذب نخبگان و افراد دارای مدارک علمی با درجه تحصیلات تکمیلی داشته است و عملا از خروج بسیاری از افراد توانمند جلوگیری و فرصت اشتغال و ادامه فعالیت‌های علمی را در کشور برای همگان فراهم کرده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک افزود: این واحد با توجه به موقعیت استراتژیک ارتباطی، شاهراه اصلی سه استان مهم کشور(خوزستان ـ لرستان ـ ایلام) به شمار می‌رود و با وجود تمامی امکانات ریلی، هوایی و زمینی که فراهم شده در این شهرستان، تردد دانشجویان و اساتید غیربومی در این شهر بسیار آسان است
کاریاب بازدید : 47 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

www.FarsPatogh.Com


وزارت بهداشت جزئیات شرکت، ثبت نام وبرگزاری آزمون سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بالینی در سال۸۹ را اعلام کرد که بر این اساس ثبت نام داوطلبان از ۱۵ آبان آغاز می شود…

آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی در سال ۸۹ به صورتمتمرکز در دانشگاههای علوم پزشکی مجری برگزاری آزمون برگزار می شود. ثبتنام به صورت اینترنتی و از طریق سایت http://sanjeshp.ir انجام می گیرد.کلیه مراحل ثبت نام، دریافت کلید، کارنامه، ارسال اعتراضات، انتخاب رشته –محل از طریق اینترنت خواهد بود.
کاریاب بازدید : 41 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

عکس های جدید شبنم قلی خانی  - pixfa.net

  pixfa.net

قلی خانی: از وقتی کارگردان شدم؛ سخت گیرتر شدم!!

-علی وزینی- در ششمین روز جشنواره فیلم فجر، در آخرین سانس، شبنم قلیخانی برای فیلم زم هریر به سالن مطبوعات و همایشات برج میلاد آمد و مثلهمیشه با انرژی و لبخند همیشگی اش، دقایقی را تا قبل از شروع نمایش فیلم«زم هریر» با ما به گپ و گفت پرداخت.

وی که اولین حضورش را در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر،در سالن همایشات برج میلاد تجربه می کرد، از اقدام جشنواره امسال راضیبود. همچنین قلی خانی، با ایفای نقش کوتاه در فیلم «خاطره» به کارگردانینادر طریقت، در این جشنواره حضور داشت. در ادامه گفت و گوی کوتاه اماخواندنی سینمافا را با این هنرمند بخوانید.

کاریاب بازدید : 52 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پس از آن که بازیکن تیم فوتبال استیل‌آذین تهران در جریان بازی تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا البرز در برابر دوربین‌های تلویزیونی از کلمات ناشایست و رکیک استفاده کرد و این حرکت به صورت غیر منتظره روی آنتن شبکه تهران رفت، تعدادی از مسئولان فرهنگی ضمن تماس با مدیران ورزش کشور خواستار برخورد جدی با این معضلات فرهنگی شدند تا دیگر خانواده‌ها شاهد بروز چنین ناهنجاری‌های از فوتبالیست‌های شناخته شده نباشند.

به فاصله چند ساعت از این درخواست‌ها، مجری برنامه ورزش از شبکه پنج در برنامه زنده تلویزیونی خبر از بازداشت چند بازیکن سرشناس فوتبال ایران قبل از بازی استقلال و پرسپولیس داد و گفت: «تعدادی از بازیکنانی که عکس‌شان روی بنر در ورزشگاه نصب شده بود، چند روز قبل بازداشت شده بودند و در بازداشتگاه به‌سر می‌بردند».
کاریاب بازدید : 48 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

قسمت های جدید سریال مختارنامه | www.Nazpatogh.Org

اشاره: مختار، ابوعبید بن ثقفى، سیاستمداری با درایت، جنگاوری ورزیده و علوی تباری متعصب است. او در زمان حرکت امام حسین(ع) به سمت کوفه، به جرم همکاری با مسلم بن عقیل و پناه دادن او در منزل خویش، توسط عبیدالله ابن زیاد زندانی می شود و در روز عاشورا به دلیل زندانی بودن نمی تواند امام حسین(ع) و یاران او را همراهی کند اما پس از آزادی با متحد کردن شیعیان، علیه حکومت یزید قیام می کند و با شعار یالثارات الحسین به خونخواهی امام حسین (ع) و شهدای کربلا، از قاتلان آنها انتقام می گیرد و آنها را از دم تیغ می گذراند و در کوفه یک حکومت شیعی انقلابی تشکیل می دهد…

مختار نامه عنوان سریالی است که داستان زندگی و قیام مختار ابوعبید بن ثقفى را روایت می کند.

سریال مختارنامه سه بخش دارد که در بخش نخست جوانی زندگی مختارثقفی و در دو بخش دیگر میانسالی تا شهادت وی را به تصویر می کشد.

این سریال از پرو‍‍‍ژه های تاریخ


و محصولات رده الف مرکز سیما فیلم است که تهیه کنندگی آن را محمود فلاح برعهده دارد
کاریاب بازدید : 52 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خوراکیهای مفید بری سرما خوردگی | www.Nazpatogh.Org

زنجبیل و ترب‌کوهی خاصیتی دارویی دارند و می‌توان از آنها بر ضد سرماخوردگی و آبریزش بینی استفاده کرد.
موادی که طعم تند زنجبیل از آنها است، خاصیت ضد گلو درد دارند. این مواد توان بدن در مقابله با بیماری‌ها را افزایش می‌دهند.مجله‌ آلمانی «داروخانه‌های جدید»، در گزارشی که در شماره اخیر خود (اول فوریه) به چاپ رسانده، از خاصیت زنجبیل و ترب‌کوهی برای مبارزه با سرماخوردگی نوشته است. از این رو به کسانی که سرما خورده‌اند یا آبریزش
بینی دارند، توصیه می‌شود که روزانه چای زنجبیل بنوشند.

طرز تهیه‌ چای زنجبیل
کاریاب بازدید : 38 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

www.Nazpatogh.Org | نکاتی مفید برای جذاب کردن زندگی

مهم نیست چه سنی داری هنگام سلام کردن مادرت را در آغوش بگیر

از یاد خدا غافل مشو

فروتن باش، پیش از آنکه تو به دنیا بیایی خیلی از کارها انجام شده بود.

از کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد، بترس.

هیچوقت به کسی که غم سنگینی دارد نگو « می‌دانم چه حالی داری » چون در واقع نمی‌دانی.

یادت باشد گاهی اوقات بدست نیاوردن آنچه می‌خواهی نوعی شانس و اقبال است.

هیچوقت به یک مرد نگو موهایش در حال ریختن است. خودش این را می‌داند.

از صمیم قلب عشق بورز. ممکن است کمی‌لطمه ببینی، اما تنها راه استفاده بهینه از حیات همین است.

در مورد موضوعی که درست متوجه نشده ای درست قضاوت نکن.

وقتی از تو سوالی را پرسیدند که نمی‌خواستی جوابش را بدهی، لبخند بزن و بگو: «برای چه می‌خواهید بدانید؟»

هرگز موفقیت را پیش از موقع عیان نکن.

هیچوقت پایان فیلم ها و کتابهای خوب را برای دیگران تعریف نکن.

وقتی احساس خستگی می‌کنی اما ناچاری که به کارت ادامه بدهی، دست و صورتت را بشوی و یک جفت جوراب و یک پیراهن تمیز بپوش. آن وقت خواهی دید که نیروی دوباره بدست آورده ای.

هرگز پیش از سخنرانی غذای سنگین نخور.

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما فقط به موضوع کار و کاریابی بپردازیم یا مطالب متنوع ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 2,064
  • بازدید کلی : 34,614