loading...
سایت کاریابی
کاریاب بازدید : 50 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک از آمادگی این واحد برای جذب و استخدام اعضای هیات علمی پیمانی تمام‌وقت و نیمه‌وقت خبر داد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان، جعفر ملک محمدی در این زمینه اظهارکرد: دانشگاه جهت تکمیل کادر هیات علمی خود از تمامی نخبگان و افراد متخصص و متعهد که دارای مدارک کارشناسی ارشد، دکترا و یا دانشجوی دکترا هستند، جهت تدریس و استخدام دعوت به همکاری می‌کند.
وی با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی با هدف افزایش کیفیت آموزش و نزدیک شدن به استانداردهای آموزش عالی انجام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت آگاهی از رشته‌هایی که ظرفیت جذب دارند و همچنین شرایط عمومی و اختصاصی استخدام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اندیمشک به سایت http://www.iauandimeshk.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۰۶۴۲۴۲۲۹۱۳۸ کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک تماس بگیرند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک گفت: این واحد امکانات و تسهیلات رفاهی از جمله مهمانسرا، وام خرید خودرو، وام خرید مسکن و… را جهت رفاه حال متقاضیان فراهم می‌کند.
ملک محمدی یادآور شد: جهت تکمیل کادر هیات علمی و تاسیس رشته‌های جدید، بیش از یکصد نفر را در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و بورسیه دکترا جذب می‌کنیم.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های تاسیس خود از ابتدا تاکنون نقش موثری در جذب نخبگان و افراد دارای مدارک علمی با درجه تحصیلات تکمیلی داشته است و عملا از خروج بسیاری از افراد توانمند جلوگیری و فرصت اشتغال و ادامه فعالیت‌های علمی را در کشور برای همگان فراهم کرده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک افزود: این واحد با توجه به موقعیت استراتژیک ارتباطی، شاهراه اصلی سه استان مهم کشور(خوزستان ـ لرستان ـ ایلام) به شمار می‌رود و با وجود تمامی امکانات ریلی، هوایی و زمینی که فراهم شده در این شهرستان، تردد دانشجویان و اساتید غیربومی در این شهر بسیار آسان است.
کاریاب بازدید : 57 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دعوت به همکاری در موسسه مالی و اعتباری عسکریه
موسسه مالی و اعتباری عسکریه طی اطلاعیه ای از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری کرد.
به گزارش خبرنگار بازارکار، این موسسه به منظور تامین نیروی انسانی واجد شرایط مرد در شهر تهران دعوت به همکاری می نماید.
براساسفراخوان استخدامی این موسسه، دارندگان مدرک کارشناسی در رشته ی اموربانکی، ریاضی ( به گرایش دبیری)، مدیریت، اقتصاد، آمار، حسابداری وکامپیوتر با معدل 15 دعوت به همکاری می شود.
متقاضیان می توانند حداکثرتا تاریخ 89/8/6  برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 9 شماره 566نشریه بازارکار مورخ 89/8/4 مراجعه نمایند.
١٢:١٨
کاریاب بازدید : 58 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اعلام نتیجه آزمون استخدامی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی اطلاعیه ای نتیجه آزمون استخدامی این سازمان را اعلام کرد.
بهگزارش خبرنگار بازارکار، این سازمان طی اطلاعیه ای از نتیجه آزموناستخدامی سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای برای جذب 146 نفر کارشناس ارشدحمل ونقل خبرداده است.
لازم به ذکر است ک متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتری به سایت www.rmto.ir مراجعه نمایید.
کاریاب بازدید : 47 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
شركت معادن زغال سنگ كرمان استخدام می كند

شركت معادن زغال سنگ کرمان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد 65 نفر را از بین برادران و خواهران واجدشرایط (ترجیحا بومی استان كرمان) از طریق برگزاری آزمون كتبی و مصاحبه به صورت قراردادی استخدام می كند.
به گزارش خبرنگار بازاركار، بر این اساس، از دارندگان مدرك كارشناسی زمین شناسی،مكانیك، معدن، برق و كارشناسی ارشد معدن دعودت به همكاری می شود.
متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 9 شماره 564 نشریه بازاركار مورخ 27/7/ 89 مراجعه وحداكثر تا تاریخ 10/8/89 برای ثبت نام اقدام نمایند.
کاریاب بازدید : 30 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برای حمایت از کارگردان و عوامل این سریال زیبا ، حتما این سریال را بصورت (اورجینال) خریداری نمایید…

|| (اورجینال) خریداری نمایید ||

سریال قهوه ی تلخ به کارگردانی مهران مدیری
قسمت های شانزدهم ، هفدهم ،هجدهم سریال قهوه تلخ بصورت اورجینال منتشر شد
و میتوانید از فروشگاه ها ی معتبر در سراسر ایران بصورت اورجینال خریداری نمایید
برای حمایت از کارگردان و عوامل این سریال زیبا ، حتما این سریال را بصورت اورجینال خریداری نمایید…

بازیگران : مهران مدیری ، سیامک انصاری ، محمدرضا هدایتی ، سحر زکریا ، الیکا عبدالرزاقی ، آرام جعفری، برزو ارجمند ، رضا فیض نوروزی ، سحر جعفری جوزانی ، نادر سلیمانی ، رضانیکخواه ، هادی کاظمی ، علی لک پوریان ، بیژن بنفشه خواه ، فلامک جنیدی ،عارف لرستانی ، شایان احدی فر ، رامین پور ایمان ، فاطمه هاشمی ، مریمبخشی ، شادی احدی فر ، جواد عزتی ، سعید پیردوست ، بیوک میرزایی ، ساعدهدایتی ، سام نوری ، حمید کاشانی

بازیگران : مهران مدیری , سیامک انصاری , محمدرضا هدایتی , سحر زکریا , الیکا عبدالرزاقی , آرام جعفری , برزوارجمند , رضا فیض نوروزی , سحر جعفری جوزانی , نادر سلیمانی , رضا نیکخواه, هادی کاظمی , علی لک پوریان , بیژن بنفشه خواه , فلامک جنیدی , عارفلرستانی , شایان احدی فر , رامین پور ایمان , فاطمه هاشمی , مریم بخشی ,شادی احدی فر , جواد عزتی , سعید پیردوست , بیوک میرزایی , ساعد هدایتی , سام نوری , حمید کاشانی

داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقشمورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد, یک فنجانقهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخسفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطراتتاریخی خود, هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال رارقم می‌زند.

کاریاب بازدید : 137 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی به همکاری افراد متخصص با تحصیلات کارشناسی،کارشناسی ارشد و بالاتر و برخوردار از تجارب مناسب علمی و تحقیقاتینیازمند است.
ادامه‌ی نوشته…پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی به همکاری افراد متخصص با تحصیلات کارشناسی، کارشناسیارشد و بالاتر و برخوردار از تجارب مناسب علمی و تحقیقاتی نیازمند است.
ردیفمدرک تحصیلیرشته تحصیلیشغل مورد نظرتخصص و تواناییحداکثر سنجنسیتحداقل سابقهتعدادمحل خدمت
۱لیسانس، فوق لیسانس، دکترامهندس مخابرات
گرایش میدان و سیستم
۳۰مرد-زن--تهران-تهران
۲لیسانس، فوق لیسانس، دکترامهندسی الکترونیک
گرایش آنالوگ و دیجیتال
۳۰مرد-زن--تهران-تهران
۳لیسانس، فوق لیسانس، دکترامهندس کامپیوتر
نرم افزار و سخت افزار
۳۰مرد-زن--تهران-تهران
۴لیسانس، فوق لیسانس، دکترافیزیک
گرایش آکوستیک و دریا
۳۰مرد-زن--تهران-تهران
۵لیسانس، فوق لیسانس، دکترامهندسی مکانیک
گرایش طراحی کاربردی و سیالات
۳۰مرد-زن--تهران-تهران
نحوه تماس:
علاقمندان و واجدین شرایط لطفا رزومه خود را به آدرس controlgroup@eri.ac.ir ارسال نمایید.
آخرین مهلت:
کاریاب بازدید : 63 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بانک ملت به منظور تامین نیروی انسانی واحد حسابرسی داخلی خود تعداد محدودی را استخدام می نماید.
به گزارش خبرنگاربازار کار، این بانک ازمتقاضیان ادامه‌ی نوشته…

کاریاب بازدید : 39 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مدیرعامل شركت هما در گفت‌وگو با فارس:
متوسط تأخیر 12 پرواز حجاج كمتر از 10 دقیقه بوده است

خبرگزاریفارس: مدیرعامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی با بیان اینكه تا شب گذشته12 پرواز زائران خانه خدا را به سمت فرودگاه جده منتقل كرده‌اند، متوسطتأخیر در این پروازها را كمتر از 10 دقیقه بوده است.


فرهادپرورش مدیرعامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاراقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد انجام پرواز حجاج، اظهار داشت:تا دیروز بعد از ظهر 12 پرواز ایران‌ایر حجاج را از ایران به سمت خانه خدامنتقل كرده است.
وی با بیان اینكه تعهد امسال انجام پرواز حج برای هما برقراری 85پرواز است، توضیح داد: این پروازها از 29 مهرماه آغاز شده و طی این 26پرواز حدود 11 هزار نفر زائر توسط هما به حج منتقل شده اند.
مدیرعامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینكهتاكنون در برقراری پروازهای حجاج تاخیر چندانی نداشته‌ا‌یم، گفت: تنها درفرودگاه جده دو پرواز ما به دلیل آنكه مشكلاتی وجود داشت، معطل شد.بدین‌ترتیب كه به دلیل ترافیك مسافر، هواپیماهای هما مجبور بودند مسافر راتا خالی شدن ترمینال‌های مسافری فرودگاه نگه دارند كه همین امر موجب تاخیردر برگشت هواپیماهای هما به كشور بود، در برگشت هواپیماهای ایران‌ایرمسافر ندارند اما باید به موقع به ایران بازگردند تا بتوانند سر وقتپروازهای رفت حجاج را انجام دهند.
مدیرعامل ایران‌ایر افزود: تنها تاخیر عمده ما طی پروازهای اخیر تنهایك تاخیر 45 دقیقه‌ای بود و متوسط تاخیرهای هما طی همین مدت حدود 9 دقیقهبود.
پرورش تصریح كرد: برخی پروازهای حجاج با ایرباس و برخی با بوئینگ 747انجام می‌شود؛ در حال حاضر انجام پروازهای حجاج از تهران و اصفهان آغازشده و طی دو روز آینده پروازهای حجاج از كرمانشاه آغاز می‌شود.
وی با بیان اینكه امسال تعداد پروازهای حج طرف سعودی زیاد است، گفت:نزدیك به 125 پرواز توسط این شركت انجام می‌شود؛ دولت عربستان مجوز كافیبه اندازه كافی در زمانی كه سازمان حج و زیارت درخواست داد، ارائه ندادنداما به سعودی ایرلاین تعداد مجوز بیشتری دادند، بعد حج و زیارت بدان دلیلكه اماكن را گرفته بود مجبور بود حتما زائران را در همان موعد مقرر منتقلكند، مجبور شد انتقال حدود 13 هزار حجاج كه سهم ایران‌ایر بود را به شركتهواپیمایی دوم سعودی واگذار كند یعنی سهم سعودی‌ها در پرواز حج امسالحدود65 هزار نفر است.
پرورش تصریح كرد: دولت سعودی امسال اشكال‌تراشی‌هایی كرد و بالاخره تعداد مسافران شركت‌های هواپیمایی خود را افزایش داد.
مدیرعامل هما تأكید كرد: پروازهای رفت حجاج تا 20 آبان‌ماه ادامه دارد كه مدت انجام پروازهای رفت 21 روز است.
وی با بیان اینكه از حدود 17 شهر پروازهای ایران و طرف سعودی زائرانرا به خانه خدا منتقل می‌كنند، گفت: برخی از این نقاط شامل تهران، اصفهان،شیراز، گرگان و تبریز است.
پرورش تصریح كرد: در این 17 ایستگاه شركت هواپیمایی جمهوری اسلامیایران به طرف سعودی خدمات می‌دهد؛ ایران‌ایر، كترینگ، خدمات فرودگاهی وبلیت را پشتیبانی می‌كند و هزینه این پشتیبانی را از طرف سعودی دریافتمی‌كند.
کاریاب بازدید : 34 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای اطلاع‌رسانی بهتر در خصوصجزئیات هدفمندی یارانه‌ها كمیته‌ای متشكل از تمام دستگاه‌های مربوطه و بامسئولیت سازمان هدفمندی یارانه‌ها در دولت تشكیل شده است.


محمدحسینی با حضور در غرفه باشگاه خبری فارس «توانا» در مورد وضعیتاطلاع‌رسانی در خصوص اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها توسط این وزارتخانه ودستگاه‌های ذیربط، اظهار داشت: تمامی مسئولان به صورت روزانه در این بارهاطلاع‌رسانی و بحث می‌كنند.
وزیر ارشاد تأكید كرد: آقای مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها بهصورت لحظه به لحظه در مورد اجرای این قانون گزارش‌های تخصصی را ارائهمی‌دهند.
وی ادامه داد: گاهی اوقات افراد اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه اجرایاین قانون مطالبه می‌كنند كه شاید به مصلحت نباشد تمام اطلاعات در اینباره ارائه شود.
حسینی با تأكید بر اینكه مطالب مورد نیاز در مورد اجرای قانونهدفمندی یارانه‌ها به تدریج ارائه می‌شود، گفت: رئیس جمهور اهتمام ویژه‌ایبه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و اطلاع‌رسانی در این باره دارند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان كرد: این نمایشگاه فرصت خوبی استكه مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه از نزدیك بهپرسش‌های مردم پاسخ دهند.
خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینكه از هفته گذشته قانون هدفمندییارانه‌ها وارد مرحله اجرایی شده است، مردم همچنان از جزئیات شیوه اجرایاین قانون اطلاعات كافی ندارند. شما این ضعف را مربوط به كدامیك ازدستگاه‌های اجرایی می‌دانید؟
حسینی پاسخ داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مورد اعلامآمادگی كرده و كمیته‌ای با محوریت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تشكیلداده است.
وی خاطرنشان كرد: مسئولیت این كمیته با سازمان هدفمندی یارانه‌ها است.
حسینی ادامه داد: بدلیل اینكه وزارت ارشاد اطلاعات اصلی را در اینخصوص ندارد، باید مسئولان مربوطه در كمیته مذكور حضور پیدا كرده و درنهایت این وزارت خانه اطلاعات لازم را منعكس خواهد كرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از تشكیل جلسه‌ای با مدیرانمسئول مطبوعات و نشریات خبر داد و گفت: رسانه‌ها نیز در این باره اعلامآمادگی كرده‌اند و مشكلی از این جهت مطرح نیست.

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما فقط به موضوع کار و کاریابی بپردازیم یا مطالب متنوع ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 288
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 2,034
  • بازدید کلی : 34,584